preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ilača - Banovci

Login

Tko želi nešto naučiti naći

će način, tko ne 

želi naći će izgovor.

                                               Pablo Picasso
Kalendar
« Siječanj 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Kako do nas?

 

Vrijeme

 

 
ŠKOLSKO ZVONO

RASPORED ZVONA

0. sat     6:55 - 7:40

1. sat     7:45 - 8:30

2. sat     8:35 - 9:20

Veliki odmor

  3. sat     9:35 - 10:20

   4. sat    10:25 - 11:10

    5. sat    11:15 - 12:00

   6. sat    12:05 - 12:50

    7. sat    12:55 - 13:40

    8. sat    13:45 - 14:30

    9. sat    14:35 - 15:20

Korisni linkovi

Saznaj što se u povijesti dogodilo na današnji dan

OPĆINA TOVARNIK

VUKOVARSKO-SRIJEMSKA  ŽUPANIJA

Časopisi

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Brojač posjeta
Ispis statistike od 18. 2. 2020.

Ukupno: 113882
Arhiva dokumenata
Idemo u srednju

Popis udžbenika

U prilogu možete pogledati popis odabranih udžbenika u našoj školi.

eLektire

eKnjižnica

Zlatna djeca

Lukin portal

Hlapićev portal

Zvrkov portal

Važni brojevi

     

  192 - Policija

  193 - Vatrogasci

  194 - Hitna pomoć

  112 - Državna uprava

            za zaštitu i

            spašavanje

Saznaj svoj OIB

Dobro je znati

Kviz box

Učilica

Kids` Corner -EU

E-mail

 

Dobro došli na web stranicu naše škole!

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školsku ustanovu
Autor: Monika Antunović, 6. 1. 2025.

 

Poštovani roditelji i skrbnici učenika OŠ Ilača-Banovci, Ilača,

obavještavamo Vas kako je dana 2.siječnja 2025.Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih RH donijelo Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama. 

Protokol je izrađen je s ciljem osiguravanja veće sigurnosti u školskim ustanovama,  zaštite učenika i svih radnika u školskim ustanovama te prevencije mogućih situacija povećanog rizika. Svi učenici, radnici, roditelji i drugi vanjski posjetitelji dužni su biti upoznati s ovim Protokolom te se istog pridržavati, a njegova provedba zahtijeva suradnju svih dionika i uključenih strana.

Ulazna vrata školske ustanove, kao i svi ostali ulazi ili izlazi, trebaju biti zaključani tijekom cijelog radnog vremena na način da su osigurani evakuacijski izlazi, osim u posebnim okolnostima koje odobri ravnatelj. U svrhu ulaska učenika u školsku ustanovu prije početka i izlaska nakon završetka nastavnoga dana, vrata mogu biti otključana u načelu 30 minuta prije početka nastave i 15 minuta nakon završetka nastave.

Na ulazu u školsku ustanovu tijekom radnog vremena školske ustanove obvezno je dežurstvo radnika škole. U slučaju uočavanja neuobičajenog ponašanja osoba u prostorima školske ustanove, dežurni radnici dužni su o tome odmah obavijestiti ravnatelja ili osobu koja ga mijenja. U slučaju uočavanja protupravnog ponašanja ili ponašanja kojim se ugrožava sigurnost osoba u školskoj ustanovi, žurno će se o tome obavijestiti i policija.

Tijekom malog odmora učenicima nije dopušteno napuštanje školske ustanove. Tijekom velikog odmora učenicima osnovne škole nije dopušten izlazak izvan vanjskih prostora školske ustanove.

Roditelji mogu ulaziti u školsku ustanovu samo u dogovorenom terminu uz prethodnu najavu ili na poziv od strane školske ustanove, o čemu se obavještava radnik na ulazu u školsku ustanovu. Roditelji koji dolaze na informativne razgovore s razrednicima obvezni su poštovati raspored koji objavljuje školska ustanova.

Radnik školske ustanove dužan je preuzeti stranku na ulazu te nakon sastanka ispratiti stranku iz školske ustanove. Radnik školske ustanove obvezan je provjeriti identitet osobe koja ulazi u školsku ustanovu uvidom u osobnu iskaznicu ili drugi odgovarajući dokument s fotografijom osobe. Osobi koja to odbije neće se dopustiti ulazak u školsku ustanovu.

U slučaju održavanja roditeljskog sastanka, razrednik prisutne roditelje dočekuje na ulazu školske ustanove i vodi do učionice, a nakon završetka roditeljskog sastanka razrednik prati roditelje do izlaza.

Svi posjetitelji koji nisu radnici ili učenici školske ustanove moraju biti evidentirani i u pratnji radnika školske ustanove upućeni na dogovoreno mjesto i ispraćeni iz školske ustanove.

Radnik školske ustanove koji je zadužen za poslove nadzora ulaza u prostore školske ustanove, radi zaštite sigurnosti, može izvršiti sigurnosne preglede: • učenika i njihovih predmeta (odjeća, torba i dr.) i drugih osoba koje ulaze u školsku ustanovu i njihovih predmeta (torbe i dr.). Sigurnosni pregled učenika i njihovih predmeta mogu provoditi i odgojno-obrazovni radnici tijekom održavanja nastave.

Predmeti pogodni za nanošenje ozljeda ili drugi nezakoniti predmeti privremeno će se zadržati, a o njihovu pronalasku obavijestit će se ravnatelj, stručne službe, roditelji i policija kada su za to ispunjeni uvjeti za policijsko postupanje. Osobama koje ne dopuštaju obavljanje pregleda neće se dopustiti ulazak u školsku ustanovu.

Unaprijed zahvaljujemo na suradnji!

 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju