« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
RASPORED ZVONA
0. sat 6:55 - 7:40
1. sat 7:45 - 8:30
2. sat 8:35 - 9:20
Veliki odmor
3. sat 9:35 - 10:20
4. sat 10:25 - 11:10
5. sat 11:15 - 12:00
6. sat 12:05 - 12:50
7. sat 12:55 - 13:40
8. sat 13:45 - 14:30
9. sat 14:35 - 15:20
192 - Policija
193 - Vatrogasci
194 - Hitna pomoć
112 - Državna uprava
za zaštitu i
spašavanje
Svečanost hrvatskoga jezika
Hrvatski jezik nisu samo padeži, glagolski oblici, glasovne promjene i vrste rečenica. Hrvatski jezik može biti i svečanost.
Od 21. veljače do 17. ožujka u Hrvatskoj se obilježava Mjesec hrvatskoga jezika.
U našoj je školi svečanu završnicu imao u četvrtak 12. ožujka kada su učenici predmetne nastave u holu škole izlaganjima i slikokazima pred svim učenicima i djelatnicima škole predstavili sadržaje svojih istraživanja o povijesti hrvatskoga jezika.
Program je predstavljanja započeo recitalom stihova o hrvatskome jeziku koji su izveli osmaši. U nastavku su pojasnili zašto se obilježavaju Dani hrvatskoga jezika, odnosno što je Mjesec hrvatskoga jezika.
Petaši su bili pokretači projekta. U suradnji s nastavnicom likovne kulture Žanom Erdelji od alufolije su izradili trodimenzionalni naslov projekta te ga na Dan hrvatske glagoljice svečano postavili u školski hol. Nadalje, izlagali su o svojim saznanjima i istraživanjima o glagoljici te o Baščanskoj ploči.
Šestaši su nas poveli u Istru Alejom glagoljaša, a sedmaši upoznali s hrvatskim inkunabulama i najvažnijom inkunabulom Misalom po zakonu Rimskoga dvora.
Kvizom znanja o poznavanju povijesti hrvatskoga jezika učenici su, podijeljeni u natjecateljske skupine, u drugome dijelu predstavljanja projekta pokazali prilično dobro znanje. Najbolji su oslobođeni pisanja tri zadaće, oni manje bolji dvije, a oni koji su imali manje sreće samo jedne zadaće.
Gotovo dvomjesečni rad pokazao se višestruko korisnim jer su učenici zajednički istraživali literaturu, pretraživali internetske sadržaje, izrađivali slikokaze, učili i pripremali se za izlaganja, a što je najvažnije družili su se.
Znanja o hrvatskome jeziku nikada dovoljno kao i radosti i sreće zbog uspješnoga istraživanja i učenja te sjajne završnice projekta.
Sve fotografije možete pogledati ovdje.