« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
RASPORED ZVONA
0. sat 6:55 - 7:40
1. sat 7:45 - 8:30
2. sat 8:35 - 9:20
Veliki odmor
3. sat 9:35 - 10:20
4. sat 10:25 - 11:10
5. sat 11:15 - 12:00
6. sat 12:05 - 12:50
7. sat 12:55 - 13:40
8. sat 13:45 - 14:30
9. sat 14:35 - 15:20
192 - Policija
193 - Vatrogasci
194 - Hitna pomoć
112 - Državna uprava
za zaštitu i
spašavanje
Elizabeta na državnoj smotri LiDraNo!!!
Agencija za odgoj i obrazovanje od 4. do 8. travnja 2016. godine u Šibeniku je organizirala jubilarnu 25. državnu Smotru literarnog, dramsko-scenskog i novinarskog stvaralaštva LiDraNo 2016. za učenike osnovnih i srednjih škola.
Na jubilarnoj 25. smotri LiDraNo svojim literarnim i novinarskim radovima, školskim listovima, radijskim emisijama, radioigrama i scenskim izvedbama pojedinaca i dramskih družina predstavilo se 296 učenika osnovnih škola i 176 učenika srednjih škola.
Stručne razgovore i okrugle stolove s voditeljima i učenicima održali su članovi prosudbenih povjerenstava pisci, novinari i urednici novina, glumci i redatelji, dramski pedagozi i radijski novinari.
Učenica naše škole Elizabeta Gelemanović s literarnim je radom Što ako izgubim bitku i tebe sudjelovala na državnome LiDraNu u pratnji mentorice profesorice hrvatskoga jezika Senije Komić. Uživala je u tri nezaboravna dana družeći se s kreativcima iz cijele Hrvatske.
Važno je naglasiti da na smotri LiDraNo ponovno mogu sudjelovati učenici od 1. razreda osnovne škole do završnoga razreda srednje škole. Posebnost smotre LiDraNo je zbornik učeničkih radova koji sadrži sve literarne i novinarske radove pozvanih učenika te popise svih scenskih izvedbi izvedbi, školskih listova i radijskih emisija te njihovih autora i mentora.
Cilj je smotre LiDraNo razvijanje i poticanje učeničkog literarnog, dramsko-scenskog i novinarskog stvaralaštva njegujući hrvatski jezik, nadalje cilj je otkrivati, pratiti i poticati učenike posebnih sklonosti, sposobnosti i razvijati kreativnost te biti podrška učiteljima i nastavnicima u izvannastavnome stručnom radu s učenicima.