U sklopu obilježavanja Dana općine učenici naše škole uz mentorstvo nastavnika na zanimljiv su način obradili temu Bećarac. Nakon predstavljanja radova pozabavili smo se uz pub kviz, a našoj općini Tovarnik veliko hvala jer se pobrinula i za prigodne nagrade.
Učenici prvoga i drugoga razreda otpjevali su bećarac u holu škole, a potom i rješavali PUB kviz.
12 učenika bilo je izmješano u tri grupe, svaka grupa je brojila četiri učenika.
Pobjednička grupa je osvojila 27 / 30 bodova, a u njoj su bili: Angelina, Andrej, Oliver i Yegor.
Svi sudionici PUB kviza dobili su nagrade prema zaslugama.
Drugašići su još izradili i plakat o značenju bećarca te pisali stihove od 10 slogova koje su naknadno izveli pjevajući i plešući u holu.
Učenici petoga razreda u skupinama su u kvizu okušali znanje o bećarcu. Naučeno su objedinili na plakatu i usmeno predstavili u završnom dijelu projektnoga dana. Da bi sve bilo u veselom ozračju, svaka je skupina osmislila i otpjevala svoj bećarac.
Sedmi razred bio je vrijedan i napisao bećarac. S vama dijelimo i pokoji izdvojeni stih.
MI SMO DJECA IZ, MALENOG SELA,
OVDJE LJETA SAMO SU VESELA.
U BIRTIJI BAŠ JE NAMA FINO
KADA MARCA DOĐE S LADNIM PIVOM.
EUR, EURO( čitaj OJRO ) NEMA VIŠE KUNA,
A BOME NI KAVE BEZ RAČUNA.
BEĆARINA KAKVOG NIGDJE NEMA,
A U ŠKOLI PROBLEM DO PROBLEMA.
PROJEKT, PROJECT TOME NEMA KRAJA,
OMA, OPA, POMAŽE I BAJA.
Učenici 8. a razreda u suradnji s nastavnicom povijesti, Marinom Jozinović te nastavnicom biologije i kemije, Mirelom Kuhar u sklopu projektnog dana pod nazivom „Bećarac“ održali su aktivnosti koje su nas vratile u prošlost. Uz općenite podatke o povijesti bećarca te njegovom prvom pojavljivanju, učenici su također opisivali i slavonske običaje te svakodnevne predmete koji su u to vrijeme bili u upotrebi, a danas su rijetkost (mlin za kavu, ponjavice, staro glačalo na žar). Navedene predmete ostali učenici su mogli i vizualno doživjeti. U sklopu aktivnosti vezanih uz slavonsku kuhinju, učenici su predstavili i tradicionalna slavonska jela, njihove recepte te su dali prijedlog dnevnog menija jedne seljačke kuhinje.
Nakon predstavljanja projektnih radova učenici su sudjelovali su u zajedničkom PUB KVIZU.
Pobjednici su nagrađeni zanimljivim nagradama, a nakon kviza zaigrali smo igru Država, grad, selo u kojoj su svi sudionici strastveno skupljali bodove.